  • 121. Data: 2005-01-29 11:14:51
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Eulalka wrote:

    > Prostactwem to jest wpaść tu i pouczać innych wg swojej modły. Każdy ma
    > prawo pisać co chce i odnieść się do czego chce.

    gwoli scislosci, posty ida na dwie grupy :)
    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up

  • 122. Data: 2005-01-29 11:27:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Prostactwem to jest wpaść tu i pouczać innych wg swojej modły. Każdy ma
    > prawo pisać co chce i odnieść się do czego chce.

    po piewrsez nie wpadlem tu (mam na mysli pl.soc.prawo), po drugie nie
    pouczam twoierdze tylko ze jest to prostactwem i chamstwem
    wybieranie sobie nieistotnego fragmentu postu i komentowanie go w celu
    ponizenia, osmieszenia itp jego autora.

  • 123. Data: 2005-01-29 11:35:28
    Od: Eulalka <e...@w...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > po piewrsez nie wpadlem tu (mam na mysli pl.soc.prawo),

    A ja soc.dzieci.
    Tu wpadłeś.
    Zjeżdżaj, jak Ci się coś nie podoba.

    Eulalka

  • 124. Data: 2005-01-29 11:54:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek Rokicki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0a25.00000057.41fb69a8@newsgate.onet.pl...

    > Twioerdzisz ze mnie masz w KFie, twoerdzisz rowniez ze odpowiadam na twe
    > posty,
    > jak ma sie jedno do drugiego?

    Jak już napisałem masz za niski IQ. A widzę, że tłumoku piszesz bo inni cię
    gnido cytują w swoich postach. Wiedziałem, że na to nie wpadniesz ale nie
    musiałes zmieniać nicka aby się ze swoją głupizną chwalić.
    Uszanuj to, że inni nie chca cię przygłupie czytać i wróć do poprzedniego
    nicka.

    Leszek

  • 125. Data: 2005-01-29 11:55:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ja soc.dzieci.
    > Tu wpadłeś.
    > Zjeżdżaj, jak Ci się coś nie podoba.

    Daj sobie spokój, to wybitnie odporny na wiedzę debil. Wynika to z żenujaco
    niskiej inteligencji. Do KF-a i ... świat staje się lepszy.

    Pzdr
    Leszek

  • 126. Data: 2005-01-29 12:13:34
    Od: "Przemek Rokicki ." <p...@p...onet.pl>

    > UĹźytkownik Przemek R. napisaĹ&#65533;:

    > A ja soc.dzieci.
    > Tu wpadĹ&#65533;eĹ&#65533;.
    > ZjeĹźdĹźaj, jak Ci siÄ&#65533; coĹ&#65533; nie podoba.

    poniewaz autor postu zastosowal Crossposting, znasz takie pojecie?

    P.

  • 127. Data: 2005-01-29 12:16:51
    Od: "Przemek R.." <p...@p...onet.pl>

    > Daj sobie spokój, to wybitnie odporny na wiedzę debil. Wynika to z żenujaco
    > niskiej inteligencji. Do KF-c i ... świat staje się lepszy.

    moze zapodaj link do swoich badan (nie z onetu bvo to parodia testu)
    ja do swoich zapodalem i oczywiscie ich nie skomentowales, tak
    jak wsyzstko co zaprzecza Twoim zasranym prostackim wywodom.

    P.

  • 128. Data: 2005-01-29 12:20:18
    Od: "Przemek Rokicki ... " <p...@p...onet.pl>

    > Jak już napisałem masz za niski IQ. A widzę, że tłumoku piszesz bo inni cię
    > gnido cytują w swoich postach.

    nie cytuja postow ktore sa odpowiedzi na twoje wywody.

    Wiedziałem, że na to nie wpadniesz ale nie
    > musiałes zmieniać nicka aby się ze swoją głupizną chwalić.

    jakby wielmozny Pan supewr inteligentny Leszek nie zauwazyl
    to pisze z innego konta, gazeta.pl odrzuca posty gdy watek sie ciagnie.
    (3 lines to loong wypisuje przy kazdym anstepny mposcie)

    po za tym gratuluje bystrosci, mam tu na mysli sposob zbanowania,
    nawet tego pozadnie zrobic nie potrafisz.

    > Uszanuj to, że inni nie chca cię przygłupie czytać i wróć do poprzedniego
    > nicka.

    dla pocieszenia Ci powiem ze juz sa chetni na twoj adres.

    P.

  • 129. Data: 2005-01-29 13:26:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek Rokicki ... " <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0a25.000000a7.41fb7f82@newsgate.onet.pl...

    > Pan supewr
    >wypisuje przy kazdym anstepny mposcie)

    Rozumiem, że swą głupotę zawdzięczasz być może genom ale zrób coś ze swoją
    nerwicą powodującą b.częste błędy w każdym poście (bity w dzieciństwie,
    ojciec alkoholik??). Lecz się.

    Leszek

  • 130. Data: 2005-01-29 13:46:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Rozumiem, że swą głupotę zawdzięczasz być może genom ale zrób coś ze
    swoją
    > nerwicą powodującą b.częste błędy w każdym poście (bity w dzieciństwie,
    > ojciec alkoholik??). Lecz się.

    nie odrzozniasz literowek od bledow?

    P.