  • 11. Data: 2007-12-13 09:50:08
    Temat: Re: Przypadkowy udział w filmie fabularnym/serialu
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    > Domyślam się, że uważnie oglądają każdą scenę, każde ujęcie, aby w kadrze
    > nie znalazła się żadna przypadkowa osoba, a jedynie opłaceni statyści.
    > Jednak, jeśli ktoś nie dopatrzy czegoś, kręcą serial na terenie publicznym
    > i w kadrze gdzieś w oddali przez sekundę lub 2 sekundy znajdzie się
    > człowiek i ten przypadkowy przechodzeń oglądając serial czy film rozpozna
    > samego siebie na ekranie i znajomi też go rozpoznają, czy w takim przypadku
    > można śmiało uderzać do producenta po kasę ?

    ROTFL!

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 12. Data: 2007-12-13 11:35:34
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> wrote
    > ale jednak producenci, rezyserzy uważnie dbają o to, aby nikogo
    > przypadkowego nie było w kadrze... w TVN w Detektywach czy w W11 ukrywają
    > twarze przypadkowych przechodniów, bo tamci raczej są przypadkowi (???)
    > mimo iż serial jest rezyserowany, a jedynie robiony dość tanio, nie na
    > jakość a na ilość

    A po co mają się procesować z kimś czy jego twarz była tłem czy już może
    obiektem na tle... Albo że pokazali coś co komuś przyniosło straty i żąda
    odszkodowania. Poza tym to chyba nie zawsze tak jest. Widziałem jak filmują
    np. ruch uliczny do serialu, chyba 2000 samochodów z kierowcami to nie byli
    statyści, bo droga raczej była do ruchu dostępna...

  • 13. Data: 2007-12-13 14:53:48
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał w
    wiadomości news:1lpoasj91wd92$.1xjir4qjm8dqc$.dlg@40tude.net...
> [...]
    przypadku
    > można śmiało uderzać do producenta po kasę ?

    zapytaj moze czy nie trzeba czegoś dopłacić za bezpłatną reklamę

    macso

  • 14. Data: 2007-12-13 16:42:11
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > rozpozna
    > samego siebie na ekranie i znajomi też go rozpoznają, czy w takim przypadku
    > można śmiało uderzać do producenta po kasę ?

    Ludzie to się pazerni zrobili. Na chwilkę w kadrze się pokazał i już po
    kasę by leciał. A jakby znajomi nie rozpoznali to by nie leciał?

    --