eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyjecie niezgodnosci i proba oddania nienaprawionego sprzetu › Przyjecie niezgodnosci i proba oddania nienaprawionego sprzetu
  • Data: 2007-05-15 07:22:52
    Temat: Przyjecie niezgodnosci i proba oddania nienaprawionego sprzetu
    Od: Crook <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow
    Jeszcze mi sie nie rozwiazala sprawa z tym aparatem.
    Wiec reasumujac:

    Kupilem aparat cyfrowy w "media markt" ponad rok temu.
    Dnia 22.03.2007 zgłosiłem niezgodnosc towaru z umowa (aparat nie
    wlacza sie za kazdym razem). na kopercie z MM mam date 6.04 (jesli
    dobrze licze to jest 15 dni).
    Poszedlem dowiedziec sie co z nim jest, odpowiedzi zawsze mialem inne
    (zaginela przesylka, pozniej ze wycena nie dotarla a aparat jest
    jeszcze w serwisie, zas blednie wypelniona karta gwarancyjna
    (chociaz nie wiem po co im to potrzebne)).
    Dzisiaj do mnie zadzwonili z MM i powiedzieli ze serwis stwierdzil
    koszt naprawy przekraczajacy 50% (kupilem za 480 PLN, naprawa wynosi
    ponad 250zl) i oni nie zaplaca za naprawe i czy zgadzam sie zeby oni
    naprawili na moj koszt. Oczywiscie odmowilem.

    Chcialem sie zapytac jakich argumentow moge uzyc, bo z art.8 ust.1
    wynika ze mieli *ustosunkowac* sie do niezgodnosci w ciagu 14 dni,
    tresc listu:
    "Chcialbym poinformowac, iz urzadzenie zostalo odeslane do
    autoryzowanego serwisu marki "Canon". Serwis dokona w imieniu
    sprzedawcy sprawdzenia urzadzenia pod katem zglaszanej niezgodnosci. O
    dalszych losach reklamacji oraz o terminie jej sfinalizowania zastanie
    Pani/Pan poinformowana odrebnym pismem lub/i telefonicznie."
    Jak sie to ma do *ustosunkowania* sie do niezgodnosci, moga napisac
    taki list i pozniej (po 2 miesiacach) powiedziec ze jednak nie uznali
    niezgodnosci? Bynajmniej dla mnie ustosunkowanie sie to odpowiedz tak
    lub nie.
    Czy moga mi oddac nienaprawiony aparat?

    Dzieki za wszelkie odpowiedzi
    Pozdrawiam