eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyjecie niezgodnosci i proba oddania nienaprawionego sprzetu › Re: Przyjecie niezgodnosci i proba oddania nienaprawionego sprzetu
  • Data: 2007-05-16 07:02:11
    Temat: Re: Przyjecie niezgodnosci i proba oddania nienaprawionego sprzetu
    Od: Crook <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Henry napisał(a):

    > Niestety Angie ale Crook dobrze liczy. MM spóźnił się 1 dzień, pod
    > warunkiem, że reklamowałeś to z tytułu niezgodności towaru z umową a nie z
    > tytułu gwarancji.

    Tak, reklamowalem z tytulu niezgodnosci z umowa, czyli jednak sie
    spoznili (liczac od kolejnego dnia od daty zlozenia i uwzgledniajac ze
    marzec ma 31 dni :) )
    Moge sie tym podpierac w zwiazku ze zlozeniem niezgodnosci?

    Liczy sie data stempla czy data awizowania w skrzynce? Bo sprzedawca
    ma MNIE poinformowac do tego czasu (nie bede biegal za listonoszem
    zeby sie dowiedziec czy wyslali mi zawiadomienie, gdy to nie jest
    "priorytetem" wyslane to moze isc nawet 2 tyg)