  • Data: 2004-08-16 10:53:58
    Temat: Przetrzymywanie świadectwa maturalnego przez uczelnię...
    Od: "przeKOT" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Znalazłem się w głupiej sytuacji - z powodu własnej i nieprzymuszonej ...
    Zapisałem się 3 latat temu na studia, zapłaciłem wpisowe i 2 raty czesnego,
    po czym przestałem chodzić na zajęcia i zostałem skreślony z listy
    studentów.
    (czego zresztą chciałem bo szkoła była lipna okrutnie...)
    Mój błąd - nie złożyłem pisma z rezygnacją...

    Teraz pragnę odzyskać świadectwo maturalne - jednak Uczelnia żąda 1500 zł
    zaległych wg nich opłat... (za 3 raty czesnego + karę + odestki)

    Pomijam już sprawę tej sumy itp...jednak :
    CZY Uczelnia ma prawo zatrzymać moje dokumenty świadczące o moim
    wykształceniu?
    Wydaje mi się, że mają prawo dochodzić swych roszczeń sądownie,
    ale dokumenty powinni mi zwrócić... :(

    Nie wiem co począć. Potrzebuję tego świadectwa, a nie mam tej kasy...

    Proszę o pomocną wskazówkę - jeśli taka jest.

    pozdrawiam
    Paweł