eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzetarg z urzędu miasta na nieruchomość gruntową niezabudowaną › Przetarg z urzędu miasta na nieruchomość gruntową niezabudowaną
    From: "Arek" <a...@a...aa>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przetarg z urzędu miasta na nieruchomość gruntową niezabudowaną
    Date: Sun, 9 Aug 2009 19:11:55 +0200

    Witam,

    Miasto wystawiło na przetarg ustny nieograniczony nieruchomość gruntową
    niezabudowaną. Nie było chętnych, nikt nie wpłacił wadium. Wystawili drugi
    raz.
    Czy po którymś razie mogę sam się zgłosić do miasta, że chcę kupić tę
    nieruchomość bez przetargu i zaproponować kwotę? Czy to jest legalne? Czy
    miasto w razie braku klientów może mi taką nieruchomość sprzedać?

    Czy raczej muszę czekać aż nieruchomość na kolejnym przetargu osiągnie
    satysfakcjonującą mnie cenę (o ile ktoś oczywiście nie kupi jej wcześniej) i
    wtedy stanąć do przetargu?

    Ile razy miasto może wystawiać jedną nieruchomość i jak bardzo obniżyć jej
    cenę jeżeli nie będzie zainteresowania?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Arek