  • Data: 2007-05-09 13:59:21
    Temat: Przeszeregowanie - nie przyjęcie - jakie konsekwencje
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam na dniach otrzymać pisemnie "zawiadomienie o decyzji", która zmienia
    (podnosi) moją płacę zasadniczą. Taki świstek odbiera się w kadrach oczywiście
    podpisując drugi egzemplarz. Jestem związany z pracodawcą dodatkowo umową na
    ponoszenie kosztów nauki, w ubiegłym roku zakończyłem studia i teraz mam to
    odrobić :(
    Teraz do meritum, czy nie przyjęcie takiego papierka powoduje rozpoczęcie okresu
    wypowiedzenia ?

    --
    yankes(at)poczta.onet.pl