eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie › Przesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie
    From: "adam" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie
    Date: 31 Mar 2008 00:27:28 +0200

    Goniec urzedu miejskiego oddal adresowany do mnie list typu "za zwrotnym
    potwierdzeniem odbioru", sasiadowi, a sasiad wrzucil go do mojej skrzynki. List
    znalazlem dopiero po 2 tytgodniach po powrocie z urlopu. W urzedzie miejskim
    oswiadczono mi, ze maja taki przepis, ze tego typu listy moga oddawac sasiadowi,
    mimo ze nikogo do tego nie upowaznialem. Wydaje mi sie jednak, ze goniec zlamal
    prawo. Jesli tak, to gdzie to mozna zaskarzyc i jaka kategoria czynu?
    adam