  • 11. Data: 2004-03-02 17:30:57
    Temat: Re: Przesladowanie przez administratora sieci
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jesli sie zmieniło adres MAc to sie zmieni adres IP (serwer DHCP albo jakos
    > tak).

    A wlasnie ze nie .... to o czym piszesz, to jest zalezne od konfiguracji
    DHCP ... moglo tak byc, ale nie musialo.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2004-03-02 18:47:33
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 02/03/2004 18:25, DawidPartyka wrote :

    > Dzisiaj otrzymałem od niego zerwanie umowy i LOG niby udowadniajacy mi ze to
    > ja:
    > http://safelock2.republika.pl/1.jpg (pierwsza czesc logu)
    > http://safelock2.republika.pl/2.jpg (druga czesc logu)

    Z tych logów nic takiego nie wynika, oprócz sesji www maszyny
    192.168.2.26 z 192.168.2.10. Przychylam się do wersji pozostałych
    piszących w tym wątku. Admin to najwyraźniej niekompetentny cymbał.
    Z tego co piszesz to log powinien zawierać działanie w warstwie Mac (po
    polsku to się nazywa chyba warstwa łącza/interfejsu sieciowego czy
    coś...) -- arpy i rarpy...

    Masz dwa wyjścia. Albo dać sobie spokój, albo walczyć dalej. Co prawda
    nie bardzo mam koncepcję jak Ty, sam nieznający się na sieci możesz
    walczyć...
    Chyba bym poprosił o skomentowanie tego logu, opis metody naruszenia
    bezpieczeństwa, itp. Potem bym poprosił o pomoc ludzi z
    pl.comp.networking aby to skomentowali, potem ich komentarze wydrukował
    i zaniósł szefowi tego admina z prośbą o wyciągnięcie konsekwencji
    (czyt. zwolnienie idioty).

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Fear is that little darkroom where negatives are developed. (Michael

  • 13. Data: 2004-03-03 06:59:24
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl> napisał w
    wiadomości news:c22g2t$hkp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dzisiaj otrzymałem od niego zerwanie umowy i LOG niby udowadniajacy mi ze
> [...]

    Tylko czy taki log moze byc wiarygodnym dowodem?

    Mozna to traktowac nie jako niezbity, niepodwazalny dowod
    lecz tylko jako jego zeznanie (co oczywiscie tez jest dowodem).
    Ale dopiero po podpisaniu sie przez niego.

    Poniewaz taki log moze kazdy sobie stworzyc, to wiarygodnosc
    takiego dowodu jest zadna.

    WOJSAL