  • 1. Data: 2007-09-04 12:40:00
    Temat: Przepisywanie ogloszen z gazet
    Od: "Murzynek bamboo" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanie dotyczące przepisywania ogłoszeń z gazet i innych serwisów
    reklamowych np. dotyczących sprzedaży samochodów. Czy jest to legalne, jeśli nie
    to jakie konsekwencje prawne za tym idą.

  • 2. Data: 2007-09-04 12:48:45
    Temat: Re: Przepisywanie ogloszen z gazet
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia 4 Sep 2007 14:40:00 +0200, Murzynek bamboo napisał(a)
    w:<news:5b2f.00000094.46dd521f@newsgate.onet.pl>:

    > Mam pytanie dotyczące przepisywania ogłoszeń

    Można ćwiczyć pisanie, przepisując dowolne teksty.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 3. Data: 2007-09-05 10:17:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Sep 2007, Murzynek bamboo wrote:

    > Mam pytanie dotyczące przepisywania ogłoszeń z gazet i innych serwisów
    > reklamowych np. dotyczących sprzedaży samochodów. Czy jest to legalne,

    Jesteś pewien, że masz na myśli dosłownie *przepisywanie tekstów*?
    No to w szoku jestem.
    Jeszcze tylko tego brakuje, żeby przepisanie sobie kawałka gazety na
    inny papier mogło powodować "konsekwencje prawne".

    pzdr, Gotfryd