  • Data: 2004-04-30 08:02:45
    Temat: Przepisy dotyczące samochodowej instalacji gazowej.
    Od: "Wojciech" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Przewertowałem "Google" i nie mogę znaleźć przepisów
    dotyczących samochodowej instalacji gazowej. Dokładnie
    to chodzi mi o wymogi jakie musi spełnić autko aby można
    było zamonotować taką instalację. Z tego co wiem to
    zbiornik gazu musi być umieszczony w jakieś odległości od
    ziemi_jezdni. Szukam_pytam dlatego, że byłem w dwóch
    autoryzowanych warsztatach i w jednym powiedzieli mi,
    że zbiornik będzie za nisko nie nie można go zakładać tam
    gdzie ja bym chciał, a w drugim warsztacie nie widzą
    problemu. Nie wiem który łże i dlatego chciałbym sam
    znać prawidłową odpowiedź.

    Dzięki z góry.
    --
    Pozdrawiem - Wojtek O.