  • 1. Data: 2005-08-08 06:54:03
    Temat: Przepisanie kredytu mieszkaniowego - mlode malzenstwo
    Od: "Amator" <i...@i...pl>

    Witam,

    mam pytanie dotyczace przepisania kredytu mieszkaniowego w nastepujacej
    sytuacji:
    Para mlodych ludzi (studentow) w trakcie studiow zdecydowala sie na "zakup
    mieszkania", poniewaz planowali slub po skonczeniu studiow. Poniewaz w
    momencie kiedy nadarzyla sie okazja na zakup taniego mieszkania sami nie
    mogli wziasc kredytu w banku pomogla mam dziewczyny, ktora wziela kredyt z
    planem, ze mlodzi zaraz po slubie przepisza na siebie kredyt.

    Mloda para chce to zrobic m.in. po to, aby rozciagnac okres splat oraz aby
    formalnie stali sie wlascicielami mieszkania.

    Pytania brzmia:
    Jak przepisac kredyt - czy tylko mozna to zrobic TYLKO w banku, w ktorym
    zostal wziety pierwotnie kredyt?
    Czy istnieje mozliwosc wziecia kredytu w innym banku, na splate kredytu juz
    uruchomionego? Jak bedzie wygladala sprawa wlasnosci takiego mieszkania? Czy
    najpierw nalezy przepisac mieszkanie wraz z kredytem w starym banku, a
    nastepnie szukac innego banku z lepszymi warunkami i dopiero tam wziasc
    kredyt na dluzszy okres?
    Jak to wyglada?

    Bardzo prosze o odpowiedz...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-08 07:11:01
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Amator napisał(a):

    > Pytania brzmia:
    > Jak przepisac kredyt - czy tylko mozna to zrobic TYLKO w banku, w ktorym
    > zostal wziety pierwotnie kredyt?

    a bankku nie możesz zapytać?

    > Czy istnieje mozliwosc wziecia kredytu w innym banku, na splate kredytu juz
    > uruchomionego?

    --> pl.biznes.banki

    > Jak bedzie wygladala sprawa wlasnosci takiego mieszkania?

    a jak ma wyglądać?
    sprecyzuj pytanie

    > Czy
    > najpierw nalezy przepisac mieszkanie wraz z kredytem w starym banku, a
    > nastepnie szukac innego banku z lepszymi warunkami i dopiero tam wziasc
    > kredyt na dluzszy okres?

    nie wiem, zapytaj w banku.

    > Bardzo prosze o odpowiedz...

    cieszę się, że mogłem pomóc ;)