  • 21. Data: 2013-02-20 16:42:40
    Temat: Re: Przepis o trzeciej umowie bublem prawnym?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik news napisał:

    > Jednym ze sposobów przekonania niewolnika do tego ze jest wolny jest
    > wmówienie mu że ma prawo wyboru i w twoim przypadku to się udało, tylko
    > że ty masz tylko złudzenie wybierania a wybiera kto inny:)

    Nie, nikt mnie nie przekonał do tego co piszesz. Od lat powtarzam "jakby
    bóg chciał, abyśmy głosowali to dałby nam wybór".

    obecne głosowanie to jak wybór - co lepsze sraczka czy zatwardzenie?
    kiła czy ospa?

    Brunon miał plan ;)

  • 22. Data: 2013-02-20 17:52:09
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik news napisał:

    > Dlatego pozostaniesz niewolnikiem do usranej śmierci i ciągle się
    > będziesz dumał co możesz zrobić a możesz gówno zrobić:)

    JA dumam co chciałbym móc robić i wiem, że gówno :)

    > Serwery PKW znajdują się w Rosji i nikt w POlsce nie ma najmniejszego
    > wpływu na wyniki wyborów, ale szopka jak zwykle się odbędzie w wyniki
    > jak zwykle wytłumaczy się sondażami a bogobojny niewolnik jak zwykle w
    > to uwierzy i karuzela się kręci dopóki niewolnik nie zdechnie

    Ale ja z premedytacją poszedłem głosować na PO ostatnio :) Bo mam dośc
    tej huśtawki i zwalania "tamta ekipa zepsula a my dopiero zaczynamy".

    I wyszło w sumie jak się spodziewałem - jak tylko zaczeli kolejna
    kadencje to zaczely sie rypać sprawy... I jak będa kolejne wybory pójdę
    znow glosować na PO. W którymś momencie naród może nie wytrzymać ;) A
    skoro u władzy przez lata są ci a nie inni, to tych na gałeziach naród
    rozwiesi (a nie innych, choć innych być może przy okazji).

    > A jaki miał plan i kto to jest Brunon?

    Zaorać i Praca od podstaw :)

    Brunon K, sławny obecnie już krakowski chemikorolnik :)

    (co ty lodówki nie masz? przeciez nawet tam był;)

  • 23. Data: 2013-02-22 13:27:50
    Od: <news>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał:
    > Ale ja z premedytacją poszedłem głosować na PO ostatnio :) Bo mam dośc tej
    > huśtawki i zwalania "tamta ekipa zepsula
    > a my dopiero zaczynamy".

    O żesz ty, to już nie ma dla ciebie ratunku, lepiej kręć sobie prowóz, bo
    bóg może i ci wybaczy, ale ludzie
    nie:)http://www.youtube.com/watch?v=pd3_amLsj1w
    http://www.youtube.com/watch?v=Bq7e-bHXF04

    > Brunon K, sławny obecnie już krakowski chemikorolnik :)

    Ale to była normalna prowokacja UBeckiej ABW a tych czterech ton saletrzaka
    amonowego to do dzisiaj po polach szukają:) Tak się właśnie stalinowskimi
    metodami wykańcza niewygodnych ludzi i na koniec wyrok wyda jakaś stulejka,
    czyli pomiot UBeckiej mamusi:)

  • 24. Data: 2013-02-22 18:44:06
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    On Feb 19, 8:21 pm, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:4b6ace67-d054-4cb0-85e9-dd6ba23ade4f@
    n6g2000vbf.googlegroups.com...

    > Jeśli to pracownik mało cenny, to nic. Z tym, że po miesiącu "bezrobocia"
    > moze sie okazać, ze pracownik nie jest już zainteresoweany dalszą pracę, bo
    > konkurencja mu lepiej płaci.

    To kto i po co wprowadził ten pusty zapis do kodeksu pracy? Przecież
    tu nawet nie trzeba
    obchodzić prawa - tu ma się na tacy podany sposób na wyrolowanie
    pracownika. To mniej więcej
    tak, jakby wprowadzić przepis stwierdzający, że za wykonaną pracę
    pracodawca jest zobowiązany
    wypłacić wynagrodzenie i dodać do niego jakiś śmieszny warunek, po
    spełnieniu którego pracodawca
    będzie zwolniony z tego obowiązku.

  • 25. Data: 2013-02-22 19:24:29
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik news napisał:

    > O żesz ty, to już nie ma dla ciebie ratunku, lepiej kręć sobie prowóz,
> [...]
    Ano wlasnie. Moze czas na jakies wprowadzenie karnej odpowiedzialnosci
    za bullshit przedwyborczy?

    > Ale to była normalna prowokacja UBeckiej ABW a tych czterech ton
    > saletrzaka amonowego to do dzisiaj po polach szukają:)

    No tak, ale tera to go chca chocby za morderstwo tesciowej posadzic.

    Jak sie nie uda, to moze znajda pirackiego windowsa i autocada ;]