  • Data: 2002-03-22 15:45:00
    Temat: Przeniesienie do rezerwy
    Od: "Krzysztof Blejczak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgodnie z Zarządzeniem MON z 15 października 2001 r.:L
    http://www.wku.sacz.com.pl/aktual2.html
    jako absolwent (urodzony w 1976 r.), który obronił dyplom ukończenia
    wyższych studiów magisterskich zostaje przeniesiony do rezerwy i tu mam
    pytanie:
    Czy "mili" panowie w zielonych mundurkach mogą mnie straszyć służbą
    wojskową, tylko dlatego iż zgłosiłem sie do nich przedwczoraj a nie zaraz po
    obronie czyli pod koniec lipca 2001 (data obrony to 11 lipca 2001). ???
    Wg. mnie prawo jest prawo i nie ma znaczenia kiedy do nich się zgłosiłem, a
    ważne jest to iż do dnia 9 listopada 2001 r. stałem się absolwentem szkoły
    wyższej i wobec prawa jestem rezerwistą "pełną gębą"
    Ps. Tak własnie straszył mnie kapitanek na WKU w mieście Będzin. Brrrr jak
    ja ich nie cierpie,
    Ku chwale ojczyzny :-)