  • Data: 2005-11-21 19:08:38
    Temat: Przemek !
    Od: "Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jak zauważyłem masz siebie za pierwszego sprawiedliwego, więc przytaczam
    fragment do poczytania. Żebyś nie myślał, że tylko ja dopuściłem się
    przestępstwa.

    art. 216kk
    par.1 - Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej
    nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej
    dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności,
    par. 2 - Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    roku.

    --
    Jacek