  • Data: 2003-07-10 22:24:05
    Temat: Przekręt z mieszkaniem, a może nie?
    Od: Iktorn <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Natkn??em si? na faceta (m?? znajomej znajomej znajomej te?ciów), który
    podobno za?atwia tanie mieszkania. Co si? okaza?o - s? to mieszkania
    spó?dzielcze lokatorskie po eksmisjach. Nie mo?na ich nawet zobaczyae.
    Facet chce 20k na wst?pie i reszte (25k) za rok, kiedy to w?a?nie ma ju?
    byae to mieszkanie "dost?pne". Chodzi o metra? ok. 50m, wi?c cena jest
    "do?ae" kusz?ca. Ale oczywi?cie mam w?tpliwo?ci:

    1. Czy to wszystko jest w ogóle mo?liwe (i legalne)?
    2. Jak wygl?da sprawa wykupu mieszkania od spó?dzielni? Wiem ?e p?aci
    si? ró?nice warto?ci rynkowej mieszkania i "wk?adu mieszkaniowego" - no
    w?a?nie, co to jest "wk?ad mieszkaniowy" i jak dowiedzieae sie jaki jest
    dla konkretnego mieszkania.
    3. Na co zwróciae uwag? przy podpisywaniu umowy z tym cz?owiekiem?

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --