  • Data: 2003-07-11 10:19:38
    Temat: Re: Przekręt z mieszkaniem, a może nie?
    Od: Iktorn <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    * Iktorn <i...@k...pl>:
    > Natkn??em si? na faceta [...]

    Odpowiadaj?c na wszystkie Wasze w?tpliwo?ci:
    Ten cz?owiek za?atwi? ju? mieszkanie tej wspomnianej znajomej i przez
    niego zosta?a ona polecona. Wg te?ciów na 99% mo?na mu ufaae.

    PODOBNO (ja nie s?ysza?em) s? firmy, które si? takimi rzeczami zajmuj?.
    Maj? po prostu prawników, którzy potrafi? to za?atwic. Niestety - cz??ae
    to w?asnie naci?gacze. Interesowa?o mnie czy od strony prawnej takie
    dzia?anie jest mo?liwe/legalne?

    Co do nieogl?dania mieszkania - ogólne rozeznanie facet daje: b?dzie to
    mieszkanie na takim a takim osiedlu, z takim a takim rozk?adem, stan
    raczej do remontu. W sumie czego wi?cej chceae? Na o?iedlach wszystkie
    mieszkania s? takie same (mówie o blokach)

    Ponawiam te? moje pytanie co to jest "wk?ad mieszkaniowy" i jak go
    sprawdziae dla konkretnego mieszkania?

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --