  • 11. Data: 2003-12-19 19:12:36
    Temat: Re: Przekręt - teoretyczne rozważania
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <t...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ycrkgng1hsm5$.1u5fdz5m0e0wj.dlg@40tude.net...

    > Mistrzostwo świata :]]]

    hehehe
    no wiesz da sie ... auta naprawde identyczne ...
    te same tapicerki ... ten sam kolor ... ta sama opcja wyposazenia ... ten
    sam silnik z tego co patrzylem :)
    poprostu wszystko to samo ...
    nawet ta sama firma go oznaczala :D
    tez biale blachy ... no wszystko takie same ...
    skapnalem sie po tym ze nie bylo moich okularow slonecznych a bylem pewien
    ze byly bo ledwo w nich jechalem :d

    Pozdr Flashi

  • 12. Data: 2003-12-19 19:17:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > tez biale blachy ... no wszystko takie same ...
    > skapnalem sie po tym ze nie bylo moich okularow slonecznych a bylem

    Okulary musiał zabrać tamten kierowca,
    jak się zorientował, że przyjechał do
    supermarketu nie swoim autem.

    ;-)

  • 13. Data: 2003-12-19 21:20:35
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    > Okulary musiał zabrać tamten kierowca,
    > jak się zorientował, że przyjechał do
    > supermarketu nie swoim autem.
    >
    > ;-)

    heheh

  • 14. Data: 2003-12-20 15:29:14
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Oczywiscie szybko wrocilem na parking i odstawilem auto ... i w koncu
    > znalazlem moje (stal 2 rzedy dalej)...

    Dużo benzyny zużyłeś :-)
    Jacek

  • 15. Data: 2003-12-20 20:05:06
    Od: "Atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@go2.pl>

> [...]
    > supermarkecie wsiadlem do Toyotki przejechalem tak moze z 2-3 km i
    kapnalem
    > sie ze wsiadlem _nie do mojego auta_ !!!
    > Normalnie kluczyk zapasowal ... stacyjka ruszyla ... wyposazenie takie
    same
    > ... radyjko inaczej ustawione ale tez moj ojciec lubi sie bawic radiem i
    > zmienia mi stacje :D...
    > Oczywiscie szybko wrocilem na parking i odstawilem auto ... i w koncu
    > znalazlem moje (stal 2 rzedy dalej)...
    > Po powrocie do domu zaczalem sie zastanawiac co by bylo jakbym wrocil nim

    Ja mialem podobnie :) ojciec podwiozl mnie swoim starym polonezem pod
    hipermarket.. strasznie padalo on siedzial w aucie ja pobieglem cos zalatwic
    .. szybko wrocilem do auta jeszcze szybciej wsiadlem i otrzepujac sie z wody
    zawolalem " no to jedziemy" .. ale co to patrze a obok przerazony facet
    ktorego nie znam a z tylu jego dzieciaki... :) he he przeprosilem i
    wyszedlem a on dalej trwal w swoim przerazeniu .... no coz pech ze stal
    troche blizej i mial identyczny kolor wozu.. znalazlem ojca i pojechalismy
    :)

    pozdrawiam..