  • Data: 2007-03-04 10:48:09
    Temat: Przekazanie mieszkania dziecku przez rodziców i remont.
    Od: "Martinezz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Teściowie chcą przekazać mieszkanie darowizną tylko żonie. Z zastrzeżeniem,
    że nie mam do niego żadnych praw. Mieszkanie jest do generalnego remontu.
    Kasa na jego remont będe przesyłał z zagranicy.
    Problem polega na tym iż będe remontował mieszkanie do którego nie mam żadnych praw.
    Wiadomo, w życiu układa się różnie. Co zrobić by np. podczas rozwodu lub śmierci żony
    nie stracić zainwestowanych pieniędzy ? Czy jest wogóle szansa, że jakby co to część
    pieniędzy odzyskam ?

    Pozdrawiam i za ewentualne odpowiedzi dziękuje.

    Marcin