  • Data: 2009-10-12 19:54:59
    Temat: Przedwstępna umowa o pracę - czy coś gwarantuje?
    Od: "krowek" <k...@w...k> szukaj wiadomości tego autora

    Zaproponowano mi nową, lepszą pracę. W dotychczasowej firmie, w której
    pracuję 11 lat i mam pewną i ciepłą posadkę, mam 3 miesięczny okres
    wypowiedzenia. Nowego pracodawcę poprosiłem o umowę przedwstępną zanim
    staremu złożę wypowiedzenie. Co taka umowa mi gwarantuje, jeżeli by za 3
    miesiące coś mu się odwidziało i np. nie chciał dać zaproponowanego
    wynagrodzenia lub w ogóle zatrudnić tłumacząc się kryzysem, spadkiem
    zamówień itp?