    From: "Apvv" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przedst medyczny.. Brac nie brac?
    Date: Fri, 27 Jan 2006 09:59:01 +0100

    Witajcie szanowni grupowicze. Otrzymalem propozycje z pewnej firmy
    Farmaceutycznej dotyczaca pracy jako przedstawiciel medyczny. Jako ze nie
    mam zbytnio wiedzy dotyczacej tej pracy chcialbym dowiedziec sie czegos
    wiecej od was, byc moze ktos ma badz mial doswiadczenia z wlasnie taka
    praca? Z tego co udało mnie sie zorientowac nie mialbym ze soba zadnego
    towaru, obslugiwalbym okreslony teren ( rozm z lekarzami, aptekami itp).
    Placa na umowie ok 2300zl, do reki ok 1500-1600zl. Obecnie mam prace,
    zarobki sa w podobnym zakresie, ale na umowie widnieje o wiele mniej.
    Zaznaczam iz branza farmaceutyczna jest mi nie znana, choc podobno wcale nie
    musi:..... .. Prosilbym o wasze opinie, sugestie.. dziekuje...

    POzdrawiam wszystkich :)