  • 21. Data: 2007-08-02 22:59:55
    Temat: Re: Przedsiębiorca - oszust po raz kolejny.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Aug 2007, Paweł Kulesza wrote:

    > Nie sądziłem, że wywołam taką dyskusję:)

    :)

    > Gdyby sprzedawca próbował chociaż jakoś po ludzku to załatwić - to ja też
    > nie był bym taki upierdliwy.
    > Jest oczywiste, że naciąga on na kase wielu ludzi, uznałem, że może chociaż
    > trochę to ukrócę (może naiwnie).

    Intencja intencją, ale dura lex...
    IMO co najmniej część zapisanych żalów tylko *podejrzewasz*, nawet jak
    wyglądają z pozoru prawdopodobnie.
    Zdaje się ktoś tu pisał (dość dawno): podanie jednego nieprawdziwego
    zarzutu kładzie wiarygodność oskarżającego. A pojechałeś serią "gdybań".

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2007-08-03 01:08:10
    Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl>

> [...]
    > Zdaje się ktoś tu pisał (dość dawno): podanie jednego nieprawdziwego
    > zarzutu kładzie wiarygodność oskarżającego. A pojechałeś serią "gdybań".

    Niestety tak:/
    W tej chwili sprzedawca nawet nie jest łaskawy odpisać na maile. Wcześniej
    były to zbycia w stylu "dobrze, proszę w takim razie podać nr konta",
    następnie po moim zapytaniu kiedy pieniądze zostały wysłane odpowiedzi "ale
    jakie pieniądze??" itp.........