  • 1. Data: 2002-06-21 12:44:03
    Temat: Przedawnienie roszczeń majątkowych?
    Od: "Aleks" <a...@p...onet.pl>

    Wiam
    Mam pytanie po jakim czaśie następuje przedawnienie roszczeń majątkowych ?
    Przykład:
    Firma "A" w 1998 roku w czerwcu wystawiła fakturę drugiej firmie "B" (osobie
    fizycznej) , firma "B" nie zapłaciła tej faktury do chwili obecnej gdyż
    przed jej otrzymaniem nie godziła się na stawki firmy "A", po drodze firma
    "A" upada (siedzi syndyk) .W chwili obecnej upadła fima "A" zamierza
    dochodzić swoich roszczeń zapłaty faktury w sądzie.
    Pytanie --czy roszczenie zapłaty po tym czasie (ponad 3 lata) uległo
    przedawnieniu ?
    Gdzie , ewentualnie szukać bliższych informacji na ten temat --strony
    internetowe prawnicze ?
    Z góry dzięki za odpowiedź i podpowiez
    Aleks

  • 2. Data: 2002-06-21 13:28:22
    Temat: Re: Przedawnienie roszczeń majątkowych?
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Aleks" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedawnieniu ?
    > Gdzie , ewentualnie szukać bliższych informacji na ten temat --strony

    Hmmmm jak dla mnie 3 lata.

  • 3. Data: 2002-06-21 18:06:18
    Temat: Re: Przedawnienie roszczeń maj?tkowych?
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Fri, 21 Jun 2002 14:44:03 +0200, uzytkownik "Aleks"
    <a...@p...onet.pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z
    tego co nastepuje:

    >Gdzie , ewentualnie szukać bliższych informacji na ten temat --strony
    >internetowe prawnicze ?

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Kcywilny/kc_k
    1.html#k1t6

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_