  • 1. Data: 2002-09-11 18:07:55
    Temat: Przedawnienie ZUS
    Od: "Qwax" <...@...q>

    Po ilu latach następuje przedawnienie roszczeń ZUS?

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 2. Data: 2002-09-11 20:25:08
    Temat: Re: Przedawnienie ZUS
    Od: "LK" <m...@p...onet.pl>

    Po 10 na koncie czynnym i 5 na nieczynnym

  • 3. Data: 2002-09-12 10:17:23
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > Co to znaczy "konto czynne i nie czynne".
    >
    > Prowadziłem działalność gospodarczą i mam nie zapłacone składki za
    > okres 01.08.1995 do 24.11.1995r.
    > czy roszczenia są przedawnione - firma którą prowadziłem (spółka
    > cywilna) nie istnieje od 01.04.2001r.

    Firma nie istnieje, ale Ty istniejesz i Twoi wspolnicy. ZUS nie da wam
    spokoju. Co innego, gdyby byla to spolka z o.o. ...

    -------------------------R--E--K--L--A--M--A--------
    Zobacz Swojego aniola... One sa wsrod nas...
    Aniol w Krakowie - w kinach od 20 wrzesnia
    Nie zapomnij zabrac skrzydel >>> http://link.interia.pl/f164e

  • 4. Data: 2002-09-12 12:05:21
    Od: "Qwax" <...@...Q>

  • 5. Data: 2002-09-12 12:52:08