  • Data: 2004-05-13 19:02:04
    Temat: Przedawnienie
    Od: "iwi" <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Znalazlem w KC art 122 paragraf 1.
    Przedawnienie wzgledem osoby ktora nie ma pelnej zdolnosci do czynnosci
    prawnych nie moze skonczyc sie wczesniej niz z uplywem 2 lat od ustanowienia
    dla niej przedstawiciela ustawowego albo od ustania przyczyn jego
    ustanowienia.

    A teraz pytanie
    czy jak w liscie do Cyfry, ktora sie upomina o 20zl z przed ponad 2 lat
    podam ze na mocy tego paragrafu nie musze im zaplacic to czy to bedzie mialo
    sens??
    Ogolnie rzecz biorac 2 lata temu wizja podniosla abonament nie informujac
    mnie o tym i jak zobaczylem fakture podwyzszona to zaplacilem im naleznosc
    po starej cenie i wypowiedzialem umowe. Niestety oni jeszcze mi naliczyli
    nastepny miesiac po nowej cenie twierdzac ze jest miesieczny termin
    wypowiedzenia. ALe ciagle brakowalo tych 40 paru zl.
    Do Wizji zlozylem reklamacje z potwierdzeniem odbioru, ktore niestety gdzies
    ciepnalem i nie moge znalezc.
    Teraz Cyfra upomina sie i straszy komornikami itp, a mowia ze odstapia od
    wezwania do zaplaty jak im pokaze dowod nadania listu poleconego, ktorego
    chyba juz nie znajde.
    Dzieki za wszelkie rady.
    II