  • Data: 2009-02-20 13:19:39
    Temat: Przeczytaj kodeks najpierw [Re: "Bóg jest oszołomem"]
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik p47 napisał:
    > Mimo to nie mógłby on w ten sposób manifestowac swojego kultu,
    > bo obraża to, jak wykazałem, uczucia religijne innych.
    > A to jest zakazane przez prawo.

    Nie jest. Przeczytaj sobie najpierw kodeks karny.

    Art. 196. Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając
    publicznie przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do
    publicznego wykonywania obrzędów religijnych, podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    Jak widzisz dopóki nie będzie znieważać PRZEDMIOTU czci religijnej lub
    miejsca to może sobie obrażać uczucia religijne innych osób do woli.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com