  • 1. Data: 2006-08-09 07:06:06
    Temat: Prywatne dane na firmowym komputerze.
    Od: "K i e l o n . f m" <k...@g...pl>

    Witam

    Chcialbym sie spytac o prywatne dane na firmywm komputerze czy jest dozwolone
    trzymanie czy nie.
    Np. Mam pliki legalne mp3 (z ripowanie z orginalnej plyty CD) i slucham ich w
    pracy (sa na moim firmowym komputerze z ktorego praktycznie tylko ja
    korzystam) czy moge jest trzymac i sluchac??

    PZDR

    Kielon.fm

  • 2. Data: 2006-08-09 19:04:09
    Temat: Re: Prywatne dane na firmowym komputerze.
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *K i e l o n . f m* stuknęła w klawisze
    i oto co powstało:

> [...]
    > ich w pracy (sa na moim firmowym komputerze z ktorego praktycznie tylko
    > ja korzystam) czy moge jest trzymac i sluchac??

    Zależy od tego co masz w regulaminie pracy bądź regulaminie korzystania
    ze sprzętu (jeśli takowe istnieją). Jeśli nie ma zakazu - to wolno,
    przy czym pamiętaj, żeby nie przesadzić ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||