  • 1. Data: 2002-08-28 06:50:11
    Temat: Proźba o uzasadnienie wyroku złożona po terminie
    Od: "Piotr Truszcynski" <t...@g...pl>

    Witam,

    Sąd grodzki, rozprawa zakończona wyrokiem, niestety złozyłem wniosek o
    jego uzasadnienie po upływie tego 7 dniowego terminu.
    Czy są jeszcze jakieś opcje aby odwołać się od tego wyroku?

    pzdr
    Piotrek T

  • 2. Data: 2002-08-28 11:43:48
    Od: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl>

    "Piotr Truszcynski" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > jego uzasadnienie po upływie tego 7 dniowego terminu.
    > Czy są jeszcze jakieś opcje aby odwołać się od tego wyroku?

    Możesz złożyć apeację (w ciągu 3 tygodni od ogłoszenia wyroku)

    Pozdr
    MAX

  • 3. Data: 2002-08-28 17:51:25
    Od: "Wojciech Drewniak" <w...@i...pl>

    Witam!
    Jeżeli sprawa karna to już po krzyku, to co napisał MAX dotyczy spraw
    cywilnych .
    W przypadku sprawy karnej zostaje ci wniosek o przywrócenie terminu do
    złożenia apelacji
    ale jeżeli nie byłeś w szpitalu, nieprzytomny, etc. szkoda fatygi
    Pozdrawiam
    WD