  • 1. Data: 2002-08-28 05:28:44
    Temat: mieszkanie - wykup/sprzedaż
    Od: "Mar74" <m...@b...bytom.pl>

    Cześć !!!

    Mam taki problem , może ktoś mi pomoże :

    Dostałem od mojej spółdzielni informacji o możliwości wykupienia mieszkania
    , które aktualnie od nich wynajmuję .Jest to mieszkanie zakładowe , niestety
    nie pracowałem w tym zakładzie i wykupienie tego mieszkania przezemnie jest
    niemożliwe . Wiem , że spóldzielnia ta planuje sprzedaż wszystkich mieszkań
    i obawiam się tego , co się stanie , jeżeli jakaś prywatna osoba wykupi
    mieszkanie , które zajmuję oraz czy mnie z niego po prostu nie wyrzuci albo
    zarząda ogromnego czynszu i będe musiał sam zrezygnować z wynajmu.

    I chodzi mi o ty czy rzeczywiście spółdzielnia może sprzedać mieszkanie ,
    które ja zajmuję , osobie prywatnej.