  • Data: 2006-09-04 23:07:54
    Temat: Prowadzenie samochodu na niemieckich tablicach
    Od: "GreG" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Być może sprawa już przewijała się na grupie, ale chciałbym uzyskać bieżące
    informacje.
    A pytanie jest następujące: czy mogę prowadzić w Polsce samochód
    zarejestrowany w Niemczech?
    Właścicielem jest moja kuzynka (to samo nazwisko) i muszę ją jutro odwieźć
    tym samochodem na autobus, a następnie wracać samemu do domu. Czy mogą być
    jakieś problemy w przypadku ewentualnego zatrzymania przez policję??
    Czy po wejściu do UE nie ma żadnych ograniczeń w takim przypadku?

    Pozdrawiam!
    Grzegorz