  • 1. Data: 2006-04-04 09:55:19
    Temat: Prowadzenie firmy
    Od: Martinez <m...@p...fm.NOSPAM>

    Witam!

    Gdzie mogę uzyskać najwięcej informacji (poza US) odnośnie prowadzenia
    działalności gosp.?

    Chciałbym wiedzieć jak ustrzec się przed błędami w fakturach,
    w księdze przychodów i rozchodów itp.

    Możecie polecić jakąś książkę, forum, stronę www itp?

    Mam pomysł na interes ale chciałbym jak najwięcej wiedzieć o
    prowadzeniu działalności od strony biurokratycznej.

    Czy w ustawie o podatku VAT znajdę takie informacje jak odpowiedź na pytanie
    czy przedsiębiorca
    zwolniony w pierwszym roku z VAT może wystawiać faktury VAT?

    Pozdrawiam
    Martinez