    From: "MPR" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prosze poradzcie ktos chce mnie wrobic
    Date: Fri, 4 Apr 2003 12:33:23 +0200

    Jakis miesiac temu zdarzylo mi sie poimprezowac troche i wypilem ze
    znajomymi conieco, pozniej jeden z nich zaproponowal mi podwiezienie (byl w
    stanie nietrzezwym jak i ja) mielismy do przejechania jakies 800m niewiele
    ale pech chcial jego brawurowa jazda spowodowala ze uderzyl w przydrozna
    kapliczke, a ja wylecialem z auta razem z siedzeniem, bylo to na wiosce mnie
    zawieziono do szpitala bo mialem skaplikowane zlamanie, po wyjsciu okazalo
    sie ze scenariusz wypadku byl calkiem inny niz ten podany policji, teraz
    sprawa idzie do sadu, zeznali ze ja szedlem pijany droga i brat kierowcy bo
    on zaraz sie pojawil trzezwy zeznal ze prowadzil auto i w wyniku tego iz
    bylem pijany nie chcac mnie zabic wjechal w kapliczke jednak ja sie
    zawrocilem i uszkodzil mi noge, sprawa jest nie do przejscia na wiosce
    istnieje zmowa milczenia swiadkow nie bylo a Ci co sa to jego kumple i
    zeznali przeciwko mnie, ja oczywiscie powiedzialem prawde ale jak mam to
    udowodnic? W tej chwili ze zlamana noga nie moge nawet pracowac, a pieniedzy
    na adwokata nie mam co robic bo mam dzieci i za co je bede wysylal do szkoly
    jak mi dowala pokrycie 10tys kosztow naprawy auta nie mowiac o innych
    konsekwencjach, dogadac sie z nim nie da chociaz nie chce udowadniac ze
    kierowca byl pijany a inny sie podal za niego.

    Pozdr Lopez