  • Data: 2002-09-11 19:38:56
    Temat: Prosze o porade odnsnie komornika
    Od: "mateusza" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jak juz napisalem potrzebuje porady odnosnie komornika a dokladnie
    1) zrobilem debet na koncie bank poszedl do sadu sad nakazal ogzekucje bank
    skeirowal ja do komornika, w tym samym czasie splacilem zadluzenie w banku,
    ktory do komornika przeslal pismo ze zawiesza egzekucje. Dzisiaj dostalem 3
    listy od komornika jedno z informacja ze postepowanie z wniosku wierzycieli
    tj banku zostaje umozone na wniosek banku, 2 pismo o ustaleniu kosztow
    postepowaniu egzekucujnego, gdzien a dole jest napisane ze jmam w ciagu 7
    dni nie zaplacc pod rygorem wyegzekwowanie tych pieniedzy, i 3 pismo ze
    skierowane zostalo do mojego zakladu pracy pismo o z nakazem przekazani
    mojego wynagrodzenia tytlulem oplaty kosztow o ktorych mowa w liscie 2
    A teraz moje pytanie skoro postepowanie zostalo umozone to czy komornik ma
    prawo naliczac mi koszty swojej egzekucji ? czy trzecie pismo nie powinno
    zostac wyslane dopiero po 7 dniach zakladajac ze bym nie zaplaci dobrowolnie
    tych koszto?
    dzieki z gury odpowiedz
    Mat