  • Data: 2002-06-06 05:40:51
    Temat: Proszę o poradę
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    głupia jest sprawa - dotyczy wypłaty odszkodowania z tytułu kradzeży -
    z AC

    1) 4 V 2002 ukradziono mojej żonie samochodzik - peudgeot 405 1.9 GRD '
    1991 rok produkcji
    zgłosiła na policję , prtzyjechali , oglądali , potem zeznania , potem
    zawiozłem ją z policjantem na miejsce zdarzenia - policjant powiedział
    ,żeby nie biec od razu do PZu , bo może się auto znajdzie , żeby dać im
    ze 3 tygodnie , bo czasem jakieś smarki biora auto żeby się przejechać
    i zostawiają gdzieś na parkingu nawet , albo rozwalone w rowie , albo
    coś takiego

    tak zrobiliśmy , policja przysłała kwitek ,że wszczyna dochodzenie ,
    ale potem się nie odezwali , więc stwierdziliśmy , że już mija miesiąc -
    zgłaszamy , bo nadziei już nie ma

    4 06 -w pn poszliśmy zgłosic , a okazuje sie ,że kradzież trzeba zgłosić
    w ciągu 24 godzin !!!!

    i stąd potrzebuję jakowejś pomocy - bo papiery dostali , a mogą nie
    chcieć wypłacic

    napisaliśmy oświadczenie , o dobrych radach policmajstra , ale jakoś mam
    złe przeczucia

    Co robić więcej ????

    pozdrawiam

    Andrzej