  • 1. Data: 2008-12-11 18:38:43
    Temat: Proszę o pomoc, dziwna sytuacja.
    Od: x...@g...com

    Witam Serdecznie

    Mniej więcej dwa miesiące temu kierowca nie opanował swojego auta
    i wypadając z drogi uderzył i uszkodził ogrodzenie domku
    jednorodzinnego. Gospodarzem domku jest TYLKO starszy człowiek X.
    Właścicieli gruntu posesji jest wielu, ale nie mieszkają w domku jest
    również osoba niepełnosprawna. Związku z tym ze jestem dużo młodszy od
    osoby X zgłosiłem szkodę do Warty nie wiedząc że jest tylu
    właścicieli. Warta zrobiła kosztorys oraz wycenę, na którą osoba X
    zgodziła sie, dodatkowo Warta domaga się sie od osoby X aktu własności
    posesji, aby móc wypłacić odszkodowanie za ogrodzenie do konkretnych
    osób. Jeśli im wyślemy ten akt, właściciele posesji dostaną pieniądze
    a ogrodzenie nie zostanie naprawione, ponieważ właściciele są
    niedyspozycyjni. Na polecenie starszej osoby X próbowałem anulować
    całą sprawę, ale Warta twierdzi ze nie może tego zrobić gdyż
    właścicieli posesji jest wielu i muszą oni dostać pieniążki za
    zniszczone ogrodzenie i bedzie kierować sprawę do sadu by
    prawdopodobnie zdobyć dane pozostałych właścicieli posesji a mnie
    straszy ze, jeśli nie poprowadzę sprawy do końca, ( ponieważ osoba X
    naprawdę jest osobą starszą), poniosę jakąś kare. Co teraz zrobić?
    Czy nie wystarczy to ze gospodarzem jest osoba X, która w tym domu
    mieszka i płaci rachunki oraz za wszelkie remonty itd.?