  • Data: 2002-04-10 11:46:19
    Temat: Prosze o pomoc.Co może bank ?
    Od: "Jacek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam kredyt w banku na kwote 11000 zł ( coś tam na raty na 3 lata) do
    stycznia tego roku spłaciłem około 3500 zł następnie z powodu braku finansów
    zaprzestałem spłacać raty miesięczne kredytu. Obecnie przyszło do mnie pismo
    z natychmiastowym wezwaniem do zapłaty całej pozostałości kredytu czyli
    około 8000zł z zaznaczeniem nieprzekraczalnego terminu do 19.04.02r. Co bank
    może mi zrobić ? Jak postąpić w tej sytuacji ? Nie stać mnie w tej chwili na
    spłacanie kredytu.