  • 1. Data: 2002-09-25 12:32:44
    Temat: Proszę o pomoc !!!
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    W 2001-08-05 zalozylem dzialanlosc gospodarcza "Posrednictwo Ubezbieczeniowo-
    Finansowe".Zarejestrowalem DG w Urzedzie Miasta oraz GUS.
    Po kilku dniach okazalo sie ze mam jeszcze zaczekac poniewaz jest taki uklad.
    Nie zglaszalem DG do US ani ZUS.
    Niestety do wspolpracy nie doszlo, nawet nie podpisalem zadnej umowy z
    towarzystwem ubezpieczeniowym z nikim.
    Wczoraj wyrejestrowalem dzialalnosc z UM i GUS.
    Mam pytanie, czy bedzie mnie scigal ZUS lub US ?
    Pracuje na pelnym etacie a DG miala byc dodatkowym zajeciem.

    Pozdrawiam
    Zaniepokojony