  • 1. Data: 2005-06-24 17:45:50
    Temat: Proszę o pilną podpowiedź
    Od: Marecki <M...@o...pl>

    Czy muszę prosić o zgodę współwłaścicieli nieruchomości żeby zamieszkał
    ze mną lokator? Może im się nie podobać, że zamieszka na tej
    nieruchomości obcy człowiek. Właściwie to jest wspólna własność i na
    100% będą mieli pretensje, że z rzeczy która jest własnością tak jak i
    moją tak samo należy do nich, będzie korzystać lokator. Tym bardziej, że
    czyns będę pobierał tylko ja. Czy zgoda jest konieczna i czy mogą rządać
    opuszczenia nieruchomości takiej osoby? Jeśli zgoda nie jest konieczna,
    to czy mogę zameldować lokatora?

  • 2. Data: 2005-06-24 17:59:26
    Temat: Re: Proszę o pilną podpowiedź
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marecki" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    Przede wszystkim czynsz będzie stanowił dochód wszystkich
    współwłaścicieli i ukrycie przed nimi otrzymywania czynszu zaczyna
    trącać o paragraf. po drugie dla swojej ważności umowa najmu powinna być
    p[odpisana przez wszystkich współwłaścicieli. Inaczej, to jest nieważna,
    a lokator może Cię ścigać o oszustwo. To tak, jakbyś mu wynajął obcy dom
    nie pytając o zgodę właścicieli.

  • 3. Data: 2005-06-24 18:37:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > p[odpisana przez wszystkich współwłaścicieli. Inaczej, to jest nieważna,
    > a lokator może Cię ścigać o oszustwo. To tak, jakbyś mu wynajął obcy dom
    > nie pytając o zgodę właścicieli.

    Nawet jeśli nieruchomość składa się z wydzielonych lokali, hmm?

  • 4. Data: 2005-06-24 19:15:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:d9hjsk$kk6$2@opal.futuro.pl...

    > Nawet jeśli nieruchomość składa się z wydzielonych lokali, hmm?

    Jeśli jest współwłasnością i nie ma podziału fizycznego, to moim zdaniem
    tak.