  • 1. Data: 2006-08-08 10:08:03
    Temat: Prośba o ujawnienie.
    Od: Młody <m...@p...onet.pl>

    Mam serdeczną prośbę do Szanownych Grupowiczów - jako że wiem, ze osoby
    piszące na tą grupę mają dużą wiedzę dotyczącą zarówno historii Polski jak i
    polityki współczesnej zwracam się z drobną prośbą - czy możecie mi zdradzić
    kim był "delegat"? Za kilka dni prawda wyjdzie na jaw a nie chciałbym dać
    się ogłupić mediom i dowiedzieć się że np. że to kolejna "sfałszowana tecz"
    albo że ktoś dopisał agenta bez jego wiedzy ;). Z góry dziękuję.

    Młody