eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProsba o porade - prawo konsumenta - dosyc pilne
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2002-05-01 18:08:24
    Temat: Prosba o porade - prawo konsumenta - dosyc pilne
    Od: "* hemax *" <z...@p...onet.pl>

    Szanowni Grupowicze,

    We wtorek (30.IV) o godz. 16.30 zakupilem spodnie marki Wrangler w sklepie
    firmowym. Dzisiaj, tj. sroda (1.V) probujac zalozyc je na siebie znalazlem
    wade materialu. Chcialbym zaniesc spodnie jutro (czwartek) z samego rana i
    oczywiscie otrzymac nowa pare, bez wad. Stad moje pytanie: czy sprzedajacy
    moze mi odmowic wymiany towaru i ustalic swoje min. 14 dni na opinie
    rzeczoznawcy?

    W sytuacji kiedy towar jest zwracany praktycznie nastepnego dnia, a wada
    towaru jest nie do usuniecia wydaje mi sie, ze powinien wymienic towar na
    miejscu. Ale chcialbym sie upewnic.

    Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi na moj post.
    Pozdrawiam,





  • 2. Data: 2002-05-01 19:31:48
    Temat: Re: Prosba o porade - prawo konsumenta - dosyc pilne
    Od: Romek Bieda <r...@i...pl>

    On Wed, 1 May 2002 20:08:24 +0200, "* hemax *"
    <z...@p...onet.pl> wrote:

    >Szanowni Grupowicze,
    >
    >We wtorek (30.IV) o godz. 16.30 zakupilem spodnie marki Wrangler w sklepie
    >firmowym. Dzisiaj, tj. sroda (1.V) probujac zalozyc je na siebie znalazlem
    >wade materialu. Chcialbym zaniesc spodnie jutro (czwartek) z samego rana i
    >oczywiscie otrzymac nowa pare, bez wad. Stad moje pytanie: czy sprzedajacy
    >moze mi odmowic wymiany towaru i ustalic swoje min. 14 dni na opinie
    >rzeczoznawcy?
    >
    >W sytuacji kiedy towar jest zwracany praktycznie nastepnego dnia, a wada
    >towaru jest nie do usuniecia wydaje mi sie, ze powinien wymienic towar na
    >miejscu. Ale chcialbym sie upewnic.
    >
    >Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi na moj post.
    >Pozdrawiam,
    >
    Przepies mówi tyle, ze jezeli sprzedawca nie odpowie na reklamacje w
    ci?gu 14 dni to uwaza sie ,ze uwzgledni? reklamacje
    W praktyce sprzedawcy s?dz? ,ze maja niejako " z ustawy" 14 dni na
    rozpatrzenie reklamcji.
    I w zasadzie nie ma mo?liwoooœci aby to przyspieszyae.
    Romek
    >


  • 3. Data: 2002-05-03 13:15:52
    Temat: Re: Prosba o porade - prawo konsumenta - dosyc pilne
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Wed, 1 May 2002 20:08:24 +0200, "* hemax *"
    <z...@p...onet.pl> wrote:

    >Szanowni Grupowicze,
    >
    >We wtorek (30.IV) o godz. 16.30 zakupilem spodnie marki Wrangler w sklepie
    >firmowym. Dzisiaj, tj. sroda (1.V) probujac zalozyc je na siebie znalazlem
    >wade materialu. Chcialbym zaniesc spodnie jutro (czwartek) z samego rana i
    >oczywiscie otrzymac nowa pare, bez wad. Stad moje pytanie: czy sprzedajacy
    >moze mi odmowic wymiany towaru i ustalic swoje min. 14 dni na opinie
    >rzeczoznawcy?

    2. Je?eli jest wymagane dodatkowe sprawdzenie zasadnoœci reklamacji
    (np. opinia rzeczoznawcy, badanie w miejscu u?ywania wyrobu) lub
    sprowadzenie nowego towaru na wymian? albo reklamacja jest za?atwiana
    przez usuni?cie wady, sprzedawca za?atwi reklamacj? najpóŸniej w ci?gu
    14 dni od dnia jej zg?oszenia, chyba ?e konsument wyrazi? na piœmie
    zgod? na przed?u?enie tego terminu.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1