  • Data: 2005-12-01 10:06:08
    Temat: Promocja
    Od: "Ajgor" <n...@d...m> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Kilka tygodni temu dostalem pocztą zaadresowane do mnie (po imieniu i
    nazwisku) zaproszenie od jakiejs firmy,
    o ktorej nigdy wczesniej nie slyszalem na "Uroczysty obiad połączony z
    promocją produktów firmy". Kazdy uczestnik obiadu mial dostac jakis
    upominek. Dzis rano dzwonila do mnie babka z tej firmy zeby sie upewnic, czy
    bede na tym obiedzie.
    Na pytanie, skad maja moje dane (imie, nazwisko, adres i numer telefonu)
    powiedziala, ze z ksiazki telefonicznej. W zwiazku z tym mam pytanie. Czy
    firmy maja prawo poslugiwac sie moimi danymi z ksiazki telefonicznej do
    prowadzenia jakichs promocji?
    Przeciez tam nie pisze, ze ja sie zgadzam na wykorzystanie moich danych do
    celow marketingowych.