    From: "Nemo" <n...@b...adresu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Promesa w akcie notarialnym.
    Date: Mon, 3 May 2010 18:53:40 +0200

    Moja macocha wykupuje mieszkanie komunalne z bonifikatą /wartość ok.30.000/
    lecz ja go finansuję - przelew z mojego konta. Czy istnieje możliwość
    umieszczenia promesy w akcie notarialnym, że ona dokona aktu darowizny
    mieszkania dla mnie po dokonaniu wpisu do księgi wieczystej,co może trwać
    nawet rok.Po wykupieniu stanie się ona jedynym włścicielem ponieważ mój
    ojciec nie żyje i nie mieli dzieci. Czy ja coś ryzykuję dając pieniądze na
    tę transakcję? Macocha ma w tej chwili 80lat.