eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgramy premiowe dla instalatorów, a klient › Programy premiowe dla instalatorów, a klient
  • Data: 2018-01-14 19:26:19
    Temat: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sytuacja wygląda tak:

    Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
    przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
    "różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i "lepsze
    wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer wersji na
    ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów technicznych,
    zgadza się.

    Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal jest z
    urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
    instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego producenta,
    którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).

    Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
    możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
    zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem"
    coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1