  • 11. Data: 2005-06-23 06:33:08
    Temat: Re: Program bez licencji
    Od: Rafał <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > napisałem program leży sobie na stronie, licencji do niego nie ma.
    > i co?
    napewno mozna go uzywac i wlaczac do innych aplikacji

  • 12. Data: 2005-06-23 11:41:11
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    witek wrote:

    > napisałem program leży sobie na stronie, licencji do niego nie ma.
    > i co?

    i chyba wciąż nie jest Twoją własnością...
    więc z tym wszystko bym uważał...

    --
    regent...
    (...)

  • 13. Data: 2005-06-23 11:42:06
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Rafał wrote:

    > napewno mozna go uzywac i wlaczac do innych aplikacji

    na podstawie???

    --
    regent...
    (...)

  • 14. Data: 2005-06-23 13:21:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > i chyba wciąż nie jest Twoją własnością...
    > więc z tym wszystko bym uważał...

    jest wlasnoscia i prawo autorskie obowiazuje/choroni od momentu powstania
    dziela - tu program.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 15. Data: 2005-06-23 22:22:49
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Przemek R... wrote:

    > jest wlasnoscia i prawo autorskie obowiazuje/choroni od momentu powstania
    > dziela - tu program.

    sądziłem, że odpowiadam Rafałowi,(+ błędy w czytaniu)
    przepraszam za błąd,
    oczywiście, prawa autorskie należą do autora,
    a umieszczenie utworu w "przestrzeni publicznej" nie oznacza ich
    udzielenia wszystkim (czy komukolwiek)

    mea culpa

    --
    regent...