  • 1. Data: 2005-06-22 10:34:21
    Temat: Program bez licencji
    Od: Rafał <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Program bez licencji składa się z dwóch plików exe i dll. Program jest
    dostępny na stronie producenta. Czy można bez problemu wykorzystać tę
    bibliotekę we własnym programie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-22 11:08:36
    Temat: Re: Program bez licencji
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 22.06.2005 Rafał <m...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Witam.
    > Program bez licencji składa się z dwóch plików exe i dll. Program jest
    > dostępny na stronie producenta. Czy można bez problemu wykorzystać tę
    > bibliotekę we własnym programie?

    A masz pewnosc, ze biblioteka nie jest na jakiejs licencji? I skad wiesz, ze ten
    program tez jest jak to ujales "bez licencji"?

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 3. Data: 2005-06-22 12:17:13
    Od: Rafał <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    > A masz pewnosc, ze biblioteka nie jest na jakiejs licencji? I skad wiesz, ze ten
    > program tez jest jak to ujales "bez licencji"?

    przy instalacji nic nie pisze tylko sie instaluje po zainstalowaniu tez
    nie ma zadnego pliku w ktorym byloby cos napisane o prawach
    autorskich... tylko dwa pliki exe i dll

  • 4. Data: 2005-06-22 12:26:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Rafał wrote:
    > Witam.
    > Program bez licencji składa się z dwóch plików exe i dll. Program jest
    > dostępny na stronie producenta. Czy można bez problemu wykorzystać tę
    > bibliotekę we własnym programie?

    brak licencji na stronie nie oznacz, że nie ma licencji.
    szukaj na stronie infdormacji co ci wolno z tym programem zrobić, a jak
    nie znajdziesz to dzwon do producenta i dowidaj się, czy możesz go używać,.
    Dobrze by było jakbyś miał to na piśmie, co by jakiemuś w firmie nie
    przyszło do głowy dziabnąć później trochę z twoich zysków.

  • 5. Data: 2005-06-22 13:07:14
    Od: Rafał <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

> [...]
    > Dobrze by było jakbyś miał to na piśmie, co by jakiemuś w firmie nie
    > przyszło do głowy dziabnąć później trochę z twoich zysków.
    jakto? przeciez chyba wymogiem jest aby licencja byla ... jesli nie ma
    to mozesz zrobic wszystko ...

  • 6. Data: 2005-06-22 14:10:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > przy instalacji nic nie pisze tylko sie instaluje po zainstalowaniu tez
    > nie ma zadnego pliku w ktorym byloby cos napisane o prawach autorskich...
    > tylko dwa pliki exe i dll

    a an stronie skad pobierales?
    moze podaj adres

    p.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 7. Data: 2005-06-22 14:11:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > jakto? przeciez chyba wymogiem jest aby licencja byla ... jesli nie ma
    > to mozesz zrobic wszystko ...

    nie

    P.

  • 8. Data: 2005-06-22 19:12:43
    Od: Rafał <m...@p...onet.pl>

    Przemek R... wrote:

    > a an stronie skad pobierales?
    > moze podaj adres
    >
    > p.

    tam nic nie ma, jest tylko program

  • 9. Data: 2005-06-22 19:24:36
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Rafał wrote:

    > tam nic nie ma, jest tylko program

    czyli autor nie koniecznie chce się nim "dzielić"...

    --
    regent...
    (...)

  • 10. Data: 2005-06-23 02:16:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Rafał wrote:

    > jakto? przeciez chyba wymogiem jest aby licencja byla ... jesli nie ma
    > to mozesz zrobic wszystko ...

    napisałem program leży sobie na stronie, licencji do niego nie ma.
    i co?