  • Data: 2004-10-12 08:13:16
    Temat: Problemy z usluga
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem z nierzetelnym wykonawca uslugi.
    Usluga polegala na monazu instalacji gazowej w samochodzie ponad dwa
    miesiace temu. Otrzymalem rachunek na montaz ale nie na instalacje
    (montaż 250 zl , zaplacle 3600 zł).
    Powiedzial ze do rejestracji w UM wystarczy rachunek na montaz (i tak
    faktycznie bylo). Ale ja chcialbym otrzymac rachunek na instalacje.
    Otrxzymalem gwarancje podpisana przez niego na instalacje oraz homologacje.
    Co wiecej instalacja ma wady (nieszczelnosc, zle ustawiona - pali 20 ltr
    gazu).
    Czy moge goscia zdyscyplionwac ?
    Czy nie kwalifikuje sie tutaj kontrola skarbowa (brak rachunku) ?

    Dzieki z gory bo nie mam juz sily a na telefonow nie odbiera.

    VG