    From: "Hatson" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem ze sprawa spadkowa - dlugie
    Date: Tue, 22 Oct 2002 21:10:43 +0200

    Witam.Mam taki problem ,ktory wynikl dzieki balaganowi jaki panuje w naszym
    sądownictwie.Moj zmarly wujek ,przepisal mi w testamencie wszystko co mial
    tzn.prakycznie nic ale zeby bylo wszystko wporzadku ,zglosilem sprawe
    spadkowa i zglosilem na nia jego siostre.Odbyla sie rozprawa ,mimo obiekcji
    siostry wujka ,bezdyskusyjnie wszystko przypadlo mnie.

    Tak sie sklada ,ze mojemu wujkowi przysluguje odszkodowanie z trzeciej
    rzeszy i ja jako spadkobierca ,zlozylem wszystkie wymagane dokumenty ,czyli
    postanowienie sadu i wypelnione druki.

    Wszystko pieknie.Kiedys poszedlem do sądu ,wyciagnac jeszcze jakies
    dokumenty i szukalem w ksiedze sygnatury sprawy .Znalazlem ,podaje babce
    numer ,a ta mi mowi ,ze sprawa jeszcze nie jest przeciez rozpatrzona i czego
    ja chce.Okazalo sie ,ze siostra wujka zalozyla druga sprawe jako siostra
    (ktorej normalnie przy braku testamentu przysluguje spadek) nie podajac mnie
    jako spadkobierce.
    Dostalem za nia opieprz ,ze tak sie nie robi ,ze to jest karalne itd.
    Nie wiem dlaczego ja ,no ale ok. Jestem prawie pewien ,ze sprawa sie odbyla
    i siostra wujka dostala drugie orzeczenie sadu w tej sprawie na swoja
    korzysc.Wiem ,ze wyslala tez do fundacji polsko niemieckiej papiery.

    Poradzcie co mam zrobic ? Nie moge przeciez isc do sądu i rzadac ,zeby
    pokazali mi akta tej drugiej sprawy ,czy cos ?
    Nie chodzi mi juz o to ,ze ciotka zgarnie kase z trzeciej rzeszy ale wkrzylo
    mnie to na maxa.

    pozdrawiam

    Hatson