  • 1. Data: 2007-01-08 17:46:10
    Temat: Problem ze Spoldzielnia Mieszkaniowa
    Od: "Cichy" <c...@i...pl>

    Witam,

    Pierwszy raz zagladam na ta grupe, zatem witam wszystkich grupowiczow.

    Mam problem ze spoldzielnia, 1,5 roku temu kupilem mieszkanie i sam je
    remontowalem.
    Zanim rozpoczalem remont, to dowiadywalem sie w spoldzielni, czy sa
    przewidziane jakies prace (w celu unikniecia niepotrzebnych kosztow) i w
    odpowiedzi uslyszalem ze nic nie jest przewidziane.
    Zatem remontowalem.

    Jakies pol roku temu zakonczylem remont i dzisiaj dostalem pismo ze
    spoldzielni o udostepnieniu lazienki, poniewaz beda przeprowadzali pion
    centralnego ogrzewania o tresci:

    "Szpoldzielnia Mieszkaniowa "XXXXXXXXX" wzywa Panstwa do udostepnienia
    lokalu przy ulicy XXXXXX XX/XX celem wykonania montazu pionu instalacji
    centralnego ogrzewania w pomieszczeniu lazienki (lewy naroznik lazienki) w
    terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania.
    Wezwanie niniejsze jest ostateczne. Nie wyrazenie zgody na udostepnienie
    mieszkania ww. terminie spowoduje skierowanie przedmiotowej sprawy na droge
    postepowania sadowego, co narazi Panstwa na dodatkowe koszty oplaty sadowej
    oraz zastepstwa adwokackiego."

    Czy jest sens z nimi walczyc o nowowyremontowana lazienke, czy z gory jestem
    przegrany i udostepnic lazienke i modlic sie aby jak najmniej zniszczyli ??

    Zeby bylo smieszniej, to z tego co slyszalem od starszych mieszkancow, ze
    kiedys likwidowali ten pion, bo byl niepotrzebny.

    Co byscie poradzili ??

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam,
    Cichy

  • 2. Data: 2007-01-08 17:51:02
    Temat: Re: Problem ze Spoldzielnia Mieszkaniowa
    Od: "Cichy" <c...@i...pl>

    Dodam tylko ze to mieszkanie spoldzielczo-wlasmowsciowe

    Podrawiam,
    Cichy

  • 3. Data: 2007-01-08 17:55:09
    Od: "Cichy" <c...@i...pl>

    Sytuacja ta, jest wymuszona tym, ze mieszkaniec na ostatnim pietrze chce
    miec ogrzewanie w lazience, a wiekszosc lokatorow (z tego co wiem) sie nie
    zgadza na taka operacje.

    Proponowalismy, aby ogrzewanie podlaczyli mu z pokoju obok, ale widocznie
    spoldzielnia chce tak, a nie inaczej...

    Pozdrawiam,
    Cichy

  • 4. Data: 2007-01-08 18:19:19
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Cichy napisał(a):
> [...]
    > przewidziane jakies prace (w celu unikniecia niepotrzebnych kosztow) i w
    > odpowiedzi uslyszalem ze nic nie jest przewidziane.
    Podstawowa kwestia - masz na to jakis dowod? Najlepiej na pismie.
    Jesli nie - to sorry ale marnie widze.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-01-08 18:54:02
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czy jest sens z nimi walczyc o nowowyremontowana lazienke, czy z gory
    > jestem przegrany i udostepnic lazienke i modlic sie aby jak najmniej
    > zniszczyli ??

    Co zniszczą, mają naprawić.

    +inż.leva+

  • 6. Data: 2007-01-08 19:13:03
    Od: "Cichy" <c...@i...pl>

    Niestety na pismie nic nie mamy.
    Nie spodziewalem sie, ze kazda informacje misze miec na pismie.

    Pozdrawiam,
    Cichy

  • 7. Data: 2007-01-08 19:14:18
    Od: "Cichy" <c...@i...pl>

    Kwestia tego, co znaczy "maja naprawic" ?

    Czy to ze beda musieli te same kafle (na zamowienie byly kupowane) polozyc
    ??

    Pozdrawim,
    Cichy

  • 8. Data: 2007-01-08 19:15:43
    Od: "Cichy" <c...@i...pl>

    Chyba ze dowodem moze byc tez informacja od sasiadow, bo dostali taka sama
    informacje (tez sie wprowadzli i sie pytali)

    Pozdrawiam
    Cichy

  • 9. Data: 2007-01-08 19:29:19
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On Mon, 08 Jan 2007 18:46:10 +0100, Cichy <c...@i...pl> wrote:

> [...]
    > przewidziane jakies prace (w celu unikniecia niepotrzebnych kosztow) i w
    > odpowiedzi uslyszalem ze nic nie jest przewidziane.

    ale to sie trzyma kupy. 1.5 roku temu moglo nie byc zadnych planow. teraz
    juz sa i raczej szukaj paragrafow na to, zeby zrobili tak jakby nigdy ich
    tam nie bylo.....

    --
    gacek

  • 10. Data: 2007-01-08 22:53:24
    Od: "Cichy" <c...@i...pl>

    ale w taki sposob mozna tlumaczyc, ze przeciez wczoraj planow nie bylo.

    Ciekawe jest to, ze sami likwidowali pion CO zeby teraz znowu dawac ??

    fajne jest tez to, ze za sciana jest pion wodno kanalizacyjny i tam powinni
    to robic (tam byl poprzedni pion), a nie w lazience, ale ktos sie uparl ze
    ma byc w lazience.

    Pozdrawiam,
    Cichy