  • Data: 2005-04-26 21:53:31
    Temat: Problem z wynajmującym lokal
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pewien problem z człowiekiem który wynajmował odemnie lokal handlowy.
    Lokal został mu wynajety w listopadzie 2004 otrzymałem należność tylko za
    dwa pierwsze miesiące po czym w styczniu gośc się zmył z mojego lokalu. Tak
    się żłożyło że nie było mnie w kraju kiedy to się działo. Oczywiście jak
    tylko doszło do mnie że on się zwiną, skontaktowałem się z nim i
    wytłumaczyłem mu że w umowie jest napisany miesięczny termin wypowiedzenia
    tak więc musi zapłacic mi jeszcze za luty i przesłać mi na pismie
    wypowiedzenie umowy. Miną luty i nie wpłacił żadnych pieniędzy ani nie
    przesłal wypowiedzenia umowy, tak więc poczatkiem marca udało mi się
    jeszcze raz z nim skontaktować i powiedziałem mu że do momentu otrzymania
    takiego pisma licznik bije za wynajem lokalu on na to że wszytsko wyrówna.
    Teraz jestem w kraju i nie mam żadnego kontaktu z tym człowiekiem.
    Napiszcie co powinienem w takiej sytuacji zrobić? czy przesłać na jego
    adres domowy wypowiedzenie umowy z końcem kwietnia czy może z wcześniejszą
    datą a może zawiadomić policje o tym fakcie niech go szukają.

    Pozdarwiam