  • Data: 2009-01-12 10:16:02
    Temat: Problem z wpisaniem do aktu notarialnego
    Od: "wk" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jak można najniższym kosztem "wpisać" moją kobietę do aktu notarialnego domu?
    W kancelarii powiedziano mi, że są dwa sposoby:
    1. podarowania połowy domu, a to się równa kosmicze koszty w postaci podatku
    od darowizny itp., koszt kilkadziesiąt tys. PLN,
    2. tańsza opcja sprzedaż "fikcyjna" jej połowy domu, czyli sporządzamy nowy
    akt notarialny, ale to kilkanaście tysięcy PLN kosztów.
    Czy nie ma innej opcji? Proszę o pomoc. WK